مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

تعامل حوزه و مدارس موجب توسعه روح معنوی در جامعه می­ شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تعامل حوزه و مدارس موجب توسعه روح معنوی در جامعه می­ شود.

کد مطلب: ۵۶۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سیف ا...کریم­زاده در جلسه هم اندیشی حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: رویکرد آموزش و پرورش در استان مرکزی ایجاد شرایطی مناسب برای تعامل خوب حوزه ­های علمیه و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به راه­ اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان مرکزی افزود: این دانشگاه در فاز اول 530 دانشجو را پذیرفته است.

کریم ­زاده تصریح کرد: تک جنسیتی بودن این دانشگاه و رعایت شمایل و قوانین اسلامی از جمله ویژگی­ های دانشگاه فرهنگیان به شمار می رود.

وی ادامه داد: راه اندازی مدارس پیش حوزوی در اراک و ساوه از جمله اقداماتی است که در راستای تعامل حوزه­ های علمیه با آموزش و پرورش در استان مرکزی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه تعامل حوزه ­های علمیه و آموزش و پرورش سبب آشنایی بیش از پیش دانش ­آموزان با مسائل دینی خواهد شد، بیان کرد: این مساله سبب ایجاد روح فطرت در بین دانش­ آموزان و ایجاد جامعه ­ای پاک با اعتقادات دینی می­ گردد.

وی تعامل نماینده ولی فقیه در استان مرکزی را با آموزش و پرورش مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: ایجاد نهاد نمایندگی ولی فقیه در آموزش و پرورش و احداث مجتمع بزرگ خاتم الانبیاء در استان مرکزی موجبات تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای افزایش حوزه­ های علمیه در این استان را فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار