فرماندار محلات در گفت و گو با پانا:

افزایش وسعت نمایشگاه مهم ترین ویژگی نهمین نمایشگاه سنگ بود

فرماندار شهرستان محلات گفت: رشد کمی تعداد غرفه ها و افزایش وسعت نمایشگاه از جمله ویژگی های بارز نهمین دوره نمایشگاه سنگ نیم ور در قیاس با دوره گذشته بود.

کد مطلب: ۵۳۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

سید احمد سجادی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، با اشاره به تفاوت های مهم نهمین دوره نمایشگاه سنگ محلات در مقایسه با دوره گذشته اظهار کرد: چیدمان و غرفه آرایی مناسب، رشد کمی تعداد غرفه ها و افزایش فضای نمایشگاه از جمله تفاوت های مهم نهمین دوره نمایشگاه سنگ نیم ور در قیاس با دوره گذشته نمایشگاه بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز نهمین دوره نمایشگاه سنگ نیم ور حضور پررنگ ماشین آلات معدنی در نمایشگاه بود که در وهله اول به نوعی نقطه قوت نمایشگاه محسوب می شد، اما این موضوع نگاه معماری به سنگ را تحت تاثیر خود قرار می داد.

فرماندار شهرستان محلات خاطر نشان ساخت: مکان نمایشگاه سنگ شهر نیم ور سال گذشته ظرف مدت 84 روز با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید، اما در سال تنها 4 روز میزبان نمایشگاه سنگ است که این امر با اصل بهره وری اقتصاد مقاومتی در تضاد است و باید با رویکردهای جدید به دنبال بهره برداری بهینه تر از مجموعه نمایشگاه سنگ بود.

سجادی ابراز کرد: انجام فعالیت هایی همچون تجمیع نمایشگاه های سنگ کشور در این مجموعه و یا برگزاری دائمی نمایشگاه سنگ در این منطقه موجب رشد صنعت سنگ خواهد شد که متولیان برپایی نمایشگاه باید با برگزاری نشست های هم اندیشی و بررسی نقاط ضعف و قوت نمایشگاه برای افزایش بهره وری در نمایشگاه چاره اندیشی کنند.

وی با صنعت خطاب کردن برگزاری نمایشگاه افزود: امروزه برگزاری نمایشگاه به عنوان یک صنعت مطرح است و برای تحقق این رویکرد باید سطح خدمات ارائه شده به شرکت کنندگان در نمایشگاه بیش از گذشته افزایش پیدا کند و برنامه های جانبی متنوعی نیز برای غرفه داران در ایام فراغت آنها از نمایشگاه پیش بینی شود تا به هدف مدنظر نزدیک تر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار