هشتمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی برگزار شد

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، هشتمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۵۳۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، هشتمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی ، به ریاست سعادت استاندار آذربایجان غربی و با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، معاونین استاندار و سایر اعضای این شورا در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، بر ضرورت زنده نگه داشتن و برگزاری جشن های اسلامی بویژه عید غدیر تاکید کرد.

قریشی در ادامه به تنوع قومی و فرهنگی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که وحدت، همدلی، محبت و برادری در میان مردم و اقوام و ادیان در استان وجود دارد و همه در کنار یکدیگر برای رشد، توسعه، عمران و آبادانی استان تلاش می کنند و مسائل و امور را بصورت منطقی و دوستانه پیش می برند.

صفرزاده معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان نیز در این جلسه به حضور مقامات و مسئولان ملی در جلسات شورای اداری استان اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست سالجاری، این هشتمین جلسه شورای اداری استان است که برگزار می شود و اکثر این جلسات با حضور یکی از مسئولان کشوری برگزار و نتایج و دستاوردهایی خوبی برای استان به همراه داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم هشتمین جلسه شورای اداری استان نیز که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود، کمک کار رفع مسائل و مشکلات نظام اداری در استان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارهمچنین گفت: از دیگر مواردی که سازمان استخدامی و اداری کشور بدنبال آن است برجسته کردن نقش و جایگاه شورای اداری در سیستم اداری جدید است.

در این جلسه همچنین حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی را در خصوص مسائل توسعه ای و اقدامات و برنامه های سازمان برنامه و بودجه استان ارائه کرد.

وی تدوین هدفمند وضعیت توسعه در استان و اندازه گیری شکاف شاخص های توسعه استان با متوسط کشوری، انجام امور پژوهشی و برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی استان، تشکیل و فعال شدن شورای توسعه مدیریت در استان و شهرستان ها، استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد، ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت استخدام دستگاههای استانی، نظارت بر آزمون های استخدامی و اخذ آمار و اطلاعات از دستگاهها برای تهیه گزارش های مختلف را از جمله اقدامات سازمان برنامه و بودجه استان عنوان کرد.

در خصوص مهمترین مسائل و مشکلات نظام اداری بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار