مدیرآموزش وپرورش نیشابور در دیداربااداره صنایع ومعادن:

توسعه هنرستان ها یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است

مدیر آموزش وپرورش نیشابور دردیدار با اداره صنایع ومعادن این شهرستان گفت: توسعه هنرستان ها یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۵۳۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش نیشابور در این دیدار گفت: یکی از اهداف بسیار مهم آموزش وپرورش، توسعه هنرستان هاست که اداره صنایع می تواند کمک بسیار بزرگی در آموزش هنرجویان ارائه دهد و مانیز می توانیم در هنرستان ها هنرجویان زبده وماهر تربیت کرده و به جامعه تحویل دهیم و ما بر این باوریم که یادگیری مهارت و کار در دور کردن آسیب های اجتماعی از جوانان نیز بسیار اثرگذار است.

سیدجوادقوامی نژاد افزود: در نیشابور جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم وغیر مستقیم با آموزش وپرورش در ارتباط هستند و این جامعه گردش مالی بسیار بالایی را تشکیل می دهد که اصناف مختلف می توانند باارایه تخفیفات و عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاها خدمات ارزشمندی را باهماهنگی آموزش و پرورش به آنها ارائه کنند .
مدیرآموزش وپرورش نیشابور خاطرنشان کرد: اگر با همکاری این دو نهاد، یک نمایشگاه لوازم التحریر راه اندازی شود بسیار مفید خواهد بود چراکه این موضوع باعث عرضه کالای ایرانی و جلوگیری از فروش بعضی از کالاهای وارداتی ودارای تهاجم فرهنگی خواهد شد .
قوامی نژاد باتأکید بر بخش نظارت با همکاری کارشناسان اداره صنایع، اظهار امیدواری کرد: همگرایی بین مدیران سطح شهرستان باعث رغبت بیشتر مردم وایجاد فرصت های جدید شغلی و مهارتی شود و پس از بازدید از مدارس و هنرستان ها یک نشست هم اندیشی در جهت معرفی سیاست ها با مدیران مدارس برگزار شود.
ریاست اداره صنایع ومعادن نیز نهاد آموزش وپرورش راپایه وفنداسیون رشد هرجامعه معرفی کرد و گفت: مادر تمام زمینه حاضر به همکاری با آموزش و پرورش هستیم وبه جهت هماهنگی بیشتر آمادگی خود را جهت اجرایی نمودن راهکارهای شما اعلام می کنیم.
محمد جواد محبی افزود: کارشناسان ما وکارشناسان شما می توانند با تشکیل یک کمیته مشترک یک کار اساسی،زیربنایی وعلمی در جهت ارتقای رشته های فنی وهنرستانی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار