مدیر عامل ایران ترانسفو ری؛

سال 91، شكوفاترین سال تولیدات صنعت ترانسفورماتور ری به حساب می آید

خبرگزاری پانا: سال 91 به عنوان شكوفاترین سال تولیدات این كارخانه در عرصه ترانسفورماتور سازی به ثبت رسید.

کد مطلب: ۵۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت ایران ترانسفو شهرری، محمد چوپانی گفت: سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان 'سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' نام گذاری و از این رو این شركت نیز توانست طی این مدت با بهره گیری از نیروهای زحمتكش و متخصص نتایج خوبی در افزایش خط تولید و از طرفی تامین نیازهای داخل و صادرات به خارج داشته باشد.

وی با بیان اینكه دستیابی به این نتایج علی رغم تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه كشور كسب شده، افزود: ایران ترانسفو ری توانست در مهرماه سالجاری بالاترین میزان تولید ماهانه شركت را طی هشت سال اخیر به تعداد یكهزار و 588 دستگاه بدست آورد.

چوپانی گفت: با این حال ترانسفورماتور سازی ری كه از پایه گذاران این صنعت می باشد و از كنار این محل كارخانجات زنجان وقدرت، احداث شد از اول تاسیس براساس ارزش كیفیت كالا، استانداردهای بین المللی و جلب رضایت مشتری، سعی شده با توجه به وجود مشكلات عدیده اصول كار حفظ شود بدون اینكه كوچكترین تخطی در كار كیفی و كمی رخ دهد.

وی تصریح كرد: در این مدت و بخصوص دی ماه گذشته تولید بیشترین قدرت در این كارخانه اتفاق افتاد و به میزان 370 MVA رسید و از طرفی تعداد نشتی های محوطه به 4/6 درصد كاهش یافت كه نقطه عطفی در ركوردهای شركت از بدو تاسیس تاكنون به شمار می رود.

مدیرعامل ایران ترانسفو ری افزود: با حضور به موقع و بازرسی های منظم كارشناسان تعداد خرابی ها در سالجاری به 72 دستگاه رسید كه نسبت به سنوات گذشته به پایین ترین حد خود به میزان 56/0 درصد طی سالجاری كاهش یافت.

وی بیان داشت: كاهش ضایعات و برگشتی ها و مصرف بهینه مس ، ورق هسته و روغن ، نه تنها موجب افزایش روند خط تولید و رشد كمی و كیفی محصولات، بلكه موجب حفظ منابع ملی كشور از سوی این كارخانه كه تامین كننده اصلی تجهیزات شركت توزیع برق كشور می باشد، شد.

وی گفت: در بهره وری ایستگاههای كاری، ایران ترانسفو ری در سالجاری در این زمینه بهره وری بالایی داشته و به طریقی كه بیشترین ركوردهای روزانه و ماهانه را به ثبت رسانیده و در یك روز كاری بیش از 25 MVA و در ماه گذشته نیز بیش از 370 MVA بیشترین قدرت پرت شده خروجی محصولات نهایی از آزمایشگاه را كسب كرده است.

وی با بیان اینكه در سالجاری بیشترین میزان صادرات را به كشورهای عراق و سریلانكا داشتیم، افزود: با توجه به توان محدود شركت، محصولات تولیدی جدید شامل ترانسفورماتور قدرت بالا تا حد 3500 KVA با ویژگی سه سیم پیچ و ترانسفورماتور جریان بالا 8000 آمپر و 16000 آمپر را در دست تولید داریم.

چوپانی گفت: ترانسفورماتورهای خاص گازی با ویژگی در سطح قدرت 42 كیلوآمپر برای اولین بار تولید شد و اتوبوستر كه یكی از تجهیزات وارداتی و ارزبر می باشد و از طرفی مورد مصرف ضروری صنایع توزیع برق در كشور است ، شرایط ساخت این نوع محصول با توجه به اینكه فاز مطالعاتی آن به اتمام رسیده ، هم اكنون در شركت آماده تولید می باشد.

وی گفت: اگر در آینده نزدیك تولید آزمایشی این محصول از سوی شركت انجام شود، می توان گفت كه در صنعت برق كشور تحولی اساسی رخ داده و بخش زیادی از وابستگی هایی كه به خارج داشتیم مرتفع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار