معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پارسیان خبر داد :

نخستین اردوی تابستانه علمی فرهنگی دانش آموزان پارسیانی به پایتخت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پارسیان گفت: نخستین اردوی تابستانه علمی فرهنگی در سال جاری، با حضور 40 تن از دانش آموزان پارسیانی به مقصد تهران برپا شد .

کد مطلب: ۵۲۵۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، محمد پژمانفر از اعزام 40 تن از دانش آموزان دختر متوسطه اول این شهرستان به اردوی علمی فرهنگی تهران خبر داد و گفت: این اردو به همت بنیاد علوی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است برگزار شد و 40 تن از دانش آموزان دختری که به لحاظ درسی و اخلاقی وضعیت مطلوبی داشتند در این اردو حضور یافتند.
وی خاطر نشان کرد : دانش آموزان به همراه 3 تن از سرپرستان و مربیانی که آنان را همراهی می کردند به مدت یک هفته در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان شهر تهران حضور داشتند و در برنامه های علمی و آموزشی که برای آنان تدارک دیده بودند شرکت کردند.
پژمانفر به برخی برنامه های در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت : بازدید از اماکن تاریخی مانند موزه دفاع مقدس و اجرای برنامه ها و مسابقات علمی آموزشی از دیگر برنامه های این اردو می توان ذکر کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پارسیان در پایان، این اردو را مفید ارزیابی کرد و افزود : این اردوها به جهت تقویت بنیه ی علمی فرهنگی دانش آموزان مفید و مثمر ثمر است و موجب تقویت انگیزه و روحیه این طیف از دانش آموزان در جریان تحصیل می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار