معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان:

اولویت دولت حمایت از تولیدات داخلی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: اولویت دولت برای تسریع روند توسعه حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار است.

کد مطلب: ۵۲۴۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در دیدار از سایت نمایندگی فروش و تعمیرات ماشین آلات عمرانی و خدماتی در سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار را در اهم برنامه های خود قرار داده و با همه توان درصدد فراهم ساختن شرایط اشتغال در کشور است.

وی افزود: گسترش واحدهای تولیدی استغال زا باید با جدیت و اهتمام و همکاری مسئولان و بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا دولت با تمام توان از بخش تولید حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

فیروزی تصریح کرد: استان کردستان دارای ظرفیت های فراوانی برای توسعه است که باید با بکارگیری امکانات موجود راه را برای توسعه همه جانبه استان فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه اظهار داشت: در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید بر طبق منویات مقام معظم رهبری همه باید برای تقویت اقتصادی کشور و استان تلاش کنیم و در این زمینه از طرح های اشتغال مولد حمایت خواهد شد.

وی در پایان گفت: کاهش بروکراسی در صدور مجوزها و حمایت از سرمایه گذاران می تواند مسیر سرمایه گذاری در کردستان را هموار و تسریع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار