سالن امور مودیان، گامی در راستای شفاف سازی نظام مالیاتی است

استاندار زنجان گفت: راه اندازی سالن مودیان مالیاتی، گامی مهم در راستای شفاف سازی نظام مالیاتی محسوب می شود و می تواند تعبیر اتاق شیشه ای را برای این سیستم محقق کند.

کد مطلب: ۵۲۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، "جمشید انصاری " در مراسم بهره برداری از بزرگترین سالن امور مودیان کشور در زنجان افزود: در این تالار، کارمندان در مقابل دیدگان خود مودیان، به اظهارنامه ها و عملکرد مالیاتی مودیان رسیدگی می کنند و در نهایت از حواشی کاسته و بر شفافیت این سیستم افزوده می شود .

وی یادآورشد: با راه اندازی چنین سیستمی، مردم اعتماد بیشتری به نظام مالیاتی و سیستم رسیدگی به آن پیدا می کنند .

انصاری اظهار کرد: کاری که در اداره کل امور مالیاتی استان زنجان انجام شد، دو جنبه داشت که یکی بهره گیری از همه امکانات موجود برای ایجاد و اجرای یک کار جدید بود .

استاندار زنجان گفت: از سوی دیگر این سیستم نشان می دهد که اجرای طرح نظام جدید مالیاتی، تا حدود بسیاری به اجرای دولت الکترونیک وابسته است .

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بتوان از ظرفیت های دولت الکترونیک بهره جست، اعتماد مردم نیز به دنبال آن به سیستم دولتی افزایش پیدا می کند .

انصاری توجه به فعالیتی که کارکنان و ماموران مالیاتی دارند را بسیار مهم خواند و دریافت مالیات را حاصل فعالیت آنان برشمرد .

استاندار زنجان گفت: این سیستم جدیدی که در امور مالیاتی شکل گرفته است، قصد دارد تا بخش خصوصی را به یک فرآیند راحت تری سوق دهد .

بزرگترین سالن امور مودیان کشور در زنجان یک هزار و 600 متر مربع مساحت دارد و در سالن زیر زمین اداره کل امور مالیاتی استان زنجان قرار گرفته است و در آن 61 کانتر، 15 رئیس گروه و شش رئیس امور و بایگانی متمرکز اسناد مستقر می شود.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار