یادواره شهداء دهستان کورکاء آستانه برگزار شد

آئین یادواره 63 شهید والامقام دهستان کورکاء بخش مرکزی آستانه اشرفیه برگزار شد.

کد مطلب: ۵۱۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، این آئین معنوی پنجشنبه شب با حضور مسئولین ادارات و نهادها ، نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهداء ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در محل بقعه متبرکه سید ابراهیم روستای کشل آزادسرا آستانه اشرفیه برگزار شد.
یکی از اساتید حوزه در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء والامقام اظهار داشت: شهداء در نزد خداوند از مقام والایی برخوردارند.
حجت اسلام والمسلمین میرزا محمدی در ادامه جلب رضایت خداوند متعال را یکی از اهداف والای شهداء دانست و تصریح کرد: شهداء با نثار خون پاک خویش در راه رضایت خداوند گام نهادند.
وی همچنین با اشاره به اینکه امنیت امروز ما مدیون خون پاک شهداست اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت در راه خداوند بایستی همواره در جامعه زنده بماند.
وی یادآور شد: جامعه ای که در آن فرهنگ جهاد و شهادت وجود داشته باشد هیچگاه دچار نفاق نخواهد شد .
وی در ادامه با اشاره به نقش شهداء مدافع حرم در پاسداری از حریم اهل بیت (ع) اظهار داشت: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان مدافع حرم موجب شده تا گروه جنایتکار داعش و حامیان آنها با شکست و ذلت روبرو شوند.
در ادامه این آئین معنوی که با مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) همراه بود، شرکت کنندگان بار دیگر با آرمانهای شهداء تجدید بیعتی دوباره بستند.
گفتنی است تجلیل از خانواده دو شهید والامقام، برپایی غرفه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، برپائی ایستگاه ویزیت رایگان ، برپایی غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب ، برپائی نمایشگاه با عنوان نفوذ ، برپائی نمایشگاه با عنوان سبک زندگی شهداء ، رونمائی از یادمان 63 شهید والامقام و ...نیز از دیگر برنامه های جانبی در این آئین معنوی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار