باحضور اقشار مختلف؛

راهپیمایی بانوان فاطمی در میامی برگزار شد

راهپیمایی روز حجاب و عفاف تحت عنوان «کاروان بانوان فاطمی(س)» با حضور بانوان، خانواده های شهدا، مردم شهید پرور میامی و تنی چند از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۵۱۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، بانوان محجبه میامی، همزمان با روز حجاب و عفاف همراه با کاروان بانوان فاطمی مسیر محله آقایان این شهر تا گلزار شهدا را در کنار اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده شهدا، جوانان و نوجوانان، روحانیان و طلاب حوزه علمیه پیمودند تا یکبار دیگر پیام حجاب، عفاف و پوشش برتر زنان مسلمان را به گوش جهانیان برسانند.
کارشناس مسائل دینی و مذهبی در پایان این راهپیمایی ضمن بیان اینکه حجاب بخشی از رسالت انبیاء و اولیاء دین بوده است، گفت: حجاب مصونیتی برای زنان در زندگی اجتماعی است.
سید حسین موسوی با بیان اینکه حجاب محافظ درّ وجودی آفرینش بانوان است، گفت: یکی از ویژگی هایی که زن مسلمان به آن افتخار می کنند، حجاب است که در دین مبین اسلام شرافت زن مسلمان با آن عجین شده و امروز افتخار می کنیم که چنین شیرزنانی در جامعه ما زندگی می کنند که در روز راهپیمایی حجاب و عفاف با مشت گره کرده مرگ بر استکبار جهانی سر می دهند.
وی افزود: دشمنان اسلام امروز به اهمیت واصل حجاب پی برده اند و برای از بین بردن این رکن اساسی دین مبین اسلام، تلاش های بسیاری را در دستور کار قرار داده اند؛ لذا باید در برابر هجمه سنگین دشمنان بسیار هوشیار بود.
فاطمه(س) بهترین الگوی زن مسلمان
کارشناس مسائل دینی و مذهبی با بیان اینکه هجمه سنگین دشمنان اسلام با حضور پررنگ بانوان محجبه در چنین راهپیمایی هایی از بین می رود، ابراز داشت: راه ایستادگی در برابر دشمنان اسلام حفظ حجاب و پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است و این درست همان پدیده ای است که دشمنان اسلام برای مقابله با آن سرمایه گذاری هنگفتی کرده اند.
موسوی با اشاره به اینکه هرچادر لانوان محجبه مسلمان تیری بر نقشه های شوم دشمنان اسلام است، بیان کرد: امروز باید در راستای گسترش فرهنگ زیبای حجاب اسلامی، عفت و دستورات الهی گام برداریم تا در تربیت نسلی مومن انقلابی و مادرانی محجبه برای آینده ایران اسلامی موفق عمل کرده باشیم.
وی افزود: امروزه دو هزار شبکه ماهواره ای برای حجاب و عفاف زنان و دختران مسلمان در اقصی نقاط کره زمین برنامه ریزی کرده اند، لذا اگر لحظه ای هوشیاری مان را از دست دهیم، دچار نقصان قابل ملاحظه ای خواهیم شد و دختران ما که مادران فردای نظام مقدس جمهوری اسلامی لقب دارند، باید با الگو پذیری از فاطمه زهرا(س)، حجاب و عفاف را سرلوحه زندگی شان قرار دهند.
برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف از جمله بخش های جانبی این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار