معاون آموزش متوسطه استان در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

آمادگی کامل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای برگزاری کنکور سراسری

معاون آموزش متوسطه استان آذربایجان شرقی گفت:در تمامی 10 حوزه ی برگزاری کنکور سراسری امسال مربوط به آموزش و پرورش استان،اقدامات و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

کد مطلب: ۵۱۶۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

عاشور اکرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،گفت:کنکور سراسری امسال طبق روال سال های گذشته توسط آموزش عالی و دانشگاه های پیام نور و آزاد برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه استان تصریح کرد:در برخی شهرستان ها که امکان برگزاری توسط آموزش عالی وجود ندارد ،اجرای کنکور به آموزش و پرورش محول شده است.

وی اظهار داشت:در شهرستان های هریس،ملکان،کلیبر،عجب شیر،چاراویماق ،جلفا،اهر،آذرشهر،تعدادی از حوزه های منطقه مرند و شهر تبریز(تجمیع شده در ناحیه 4 ) برگزاری آزمون توسط آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد:23 حوزه رفع نقص و برگزاری آزمون سراسری سال 95 به تفکیک استان دایر شده است.

اکرمی با بیان اینکه 13هزار و 919 داوطلب در حوزه های آموزش و پرورش استان حضور می یابند،افزود:اقدامات و هماهنگی های لازم در نواحی و مناطق در خصوص حوزه بندی ،اعلام آمادگی برای سازمان سنجش در خصوص حوزه های برگزاری،ارائه کلیه آمار و نمرات دروس موثر(درج شده در سامانه استان) ،به طول کامل صورت گرفته است.

معاون آموزش متوسطه استان یادآور شد:کنکور سراسری امسال در استان همزمان با کشور در روز پنج شنبه 24تیر ماه نوبت صبح برای داوطلبان گروه انسانی و ریاضی و بعد از ظهر همان روز برای رشته هنر برگزار می شود.

وی در اد امه افزود:داوطلبان گروه تجربی صبح روز جمعه مورخه 25 تیر ماه و داوطلبان گروه زبان بعد از ظهر جمعه به رقابت می پردازند.

اکرمی اذعان داشت:داوطلبان عزیز با آرامش و اطمینان کامل در آزمون شرکت کنند و نسبت به تغذیه و خواب کافی توجه کافی د اشته باشند و خانواده ها از ایجاد استرس و تنش برای دانش آموزان خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار