محمدرضا رودکی در گفت و گو با پانا:

مربی تیم مشکل داشت و به اردو نیامد!/ نتایج جودو غیرقابل پیش بینی است

مدیر تیم های ملی جودو گفت: نصرت به اینکه اقامت در ایران ندارد در گرفتن ویزای اسپانیا مشکل داشت به همین دلیل نتوانست با ما در اسپانیا همراه باشد.

کد مطلب: ۵۱۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، تیم ملی جودو همراه با جودوکاران المپیکی به کشور اسپانیا رفت و در کمپ تمرینی این کشور با حریفانش رقابت کرد. اما موضوع مهمی این اردو نبود نصرت خان به عنوان سرمربی تیم در کنار جودوکاران بود. این مربی ازبکستانی که ورودش به تیم ملی با حواشی زیادی همراه بود و در فاصله دو مانده به المپیک به تیم ملی اضافه شد در اردوی برن مرزی همراه با شاگردانش نبود.

محمدرضا رودکی در گفت و گو با پانا درباره شرایط فعلی جودوکاران گفت: اردوی اسپانیا برای جودوکاران بسیار خوب و مفید بود چرا که سطح بسیار بالایی داشت و همه حریفان المپیکی به این اردو آمده بودند.خوشبختانه جودوکاران ما در این اردو با حریفانی مبارزه کردند که همگی المپیکی بودند و در این فاصله مانده تا المپیک این موضوع کمک خوبی به آن‌ها کرد چرا که توانستند حریفانشان را بشناسند.

وی افزود:رشته جودو غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است یک دقیقه مانده تا پایان بازی نتیجه تغییر کند. مولایی و محجوب شرایط خوبی دارند و باتوجه به اینکه شناخته شده هم هستند حربفان آن‌ها را دست کم نمی گیرند. خجسته هم جودوکاری است که از رده جوانان سهمیه کسب کرده و باتوجه به اینکه تجربه کمتری نسبت به بقیه دارد شاید شرایط برای او سخت تر شود اما جودوکار خوبی است و توانایی جسمانی بالایی دارد.

مدیر تیم های ملی جودو در پاسخ به اینکه نصرت خان به عنوان مربی چرا در این اردو حضور نداشت، عنوان کرد: نصرت به اینکه اقامت در ایران ندارد در گرفتن ویزای اسپانیا مشکل داشت به همین دلیل نتوانست با ما در اسپانیا همراه باشد. اما این موضوع مشکلی برای تیم به وجود نیاورد و من و دیگر مربیان در کنار جودوکاران بودیم.

رودگی به دیگر برنامه‌های جودوکاران اشاره کرد و گفت: در این مدت باقی‌مانده تا المپیک دیگر اردوی برون مرزی نداریم و قصد داریم در تهران و شمال تمرینات را پیگیری کتیم به این دلیل که هوای شمال تقریباً شبیه به ریو است از همین روی برنامه‌ریزی کردیم تا جودوکاران همراه با نصرت به شمال بروند تا به شرایط آب و هوای شرجی ریو عادت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار