اجرای طرح قرآن درخانه ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همدان

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از اجرای طرح قرآن در خانه ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد با هدف انس و الفت خانواده های مددجو با قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۵۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر مرادی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه طرح قرآن در خانه برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی خانواده ها با قرآن کریم اجرا می شود، افزود: اجرای برنامه های قرآنی در اولویت برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داشته و در این زمینه برای گروه های مختلف مددجو آموزش های لازم ارائه می شود.
وی تصریح کرد: در این طرح معنوی یک جلد کلام الله مجید به همراه شش جلد دفترچه سؤالات ویژه آموزش غیر حضوری به مخاطبین اهداء می شود که باید طی مراحل شش گانه و زمان بندی شده نسبت به ارائه پاسخنامه های مربوطه از سوی مخاطبین اقدام شود.
مرادی در ادامه بیان کرد: برای تمامی افرادی که اقدام به تکمیل و ارسال دفترچه سؤالات کنند پس از بررسی، گواهی آموزشی صادر و برگزیدگان طرح علاوه بر دریافت هدایای نقدی به سفر زیارتی مشهد مقدّس اعزام خواهند شد.
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه مددجویان مناطق محروم و حاشیه نشین شهری در اولویت آموزش می باشند، افزود: این برنامه برای دوشیزگان غیر محصل، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و دانش آموزان و همچنین خانواده های روستایی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: ارتقاء دانش دینی، مسلط شدن قرآن آموزان بر قرائت، تفسیر قرآن، انس و الفت بیشتر با قرآن در منازل از اهداف اجرای این طرح است.


/شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار