رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان :

همه ظرفیت باید برای رشد آموزش و پرورش بسیج شود

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تاکید براینکه همه ظرفیت باید درخدمت رشد آموزش و پرورش باشد اظهارکرد:مجمع نمایندگان استان یکپارچه ومتحد برای حمایت ازدولت در مسیر خدمت هرچه بیشتر به مردم، پای کاراست و این مهم را وظیفه خود می دانیم .

کد مطلب: ۵۱۴۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حسین هاشمی تختی درآیین تکریم و معارفه ی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: آموزش و پرورش زیرساخت کشور است و اگر از پویایی لازم برخوردارنباشد همه ابعاد توسعه را تحت شعاع قرارخواهد داد.

وی تصریح کرد:پیش ازآنکه بگوییم آموزش و پرورش چه دستاوردی داشته است باید بگوییم که ما برای آموزش و پرورش خود چه کرده ایم.
نماینده مردم بندرعباس درمجلس شورای اسلامی همچنین گفت: قطعا اگر به نیازهای ضروری این مجموعه مهم که همگان می دانیم الفبای توسعه است بی توجه باشیم نباید انتظار داشته باشیم سایرابعاد توسعه کارآمدی خود را نشان بدهند.
هاشمی تختی تاکید کرد: آموزش و پرورش را اول باید درک کرد تا بتواند نقش اصلی خود را در جامعه ایفا کند، بعد انتظاربازخورد مناسب را از آن در رشد و توسعه کشور داشته باشیم.
رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان حمایت همه جانبه از دولت را وظیفه خود می داند خاطرنشان کرد: قطعا دولت به تنهایی نمی تواند درتحقق اهداف و برنامه های خود برای خدمت به مردم و آبادانی کشور موفق باشد و همه باید در کنار دولت باشیم و یاری برسانیم .
وی اضافه کرد: البته این به معنی نادیده گرفتن مشکلات و بسته بودن باب انتقاد نیست اما باید انتقاد باهدف اصلاح و بایک نگرش هم افزا برای چاره اندیشی رفع چالش ها و مشکلات باشد.
هاشمی تختی در ادامه با قدرانی از خدمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مجمع نمایندگان استان ازهر چهارکاندیدای مسوولیت جدید آموزش و پرورش هرمزگان حمایت کرد واین انتخاب را برعهده وزارتخانه قرارداد تا ازبین همه گزینه ها که افراد شایسته،لایق، مومن و متعهد هستند یکی را انتخاب کند.
وی اضافه کرد: دانش هاشمی پور،گزینه منتخب وزارت آموزش و پرورش برای آموزش و پرورش هرمزگان چهره نام آشنا، دلسوز، برجسته و صاحب تجربه است که با طی کردن مراحل مختلف، با کوله باری ازتجربه هم اکنون سکاندارنظام تعلیم و تربیت در استان هرمزگان است.
این مسوول همچنین گفت:همه مابراین نکته واقف هستیم که آموزش وپرورش هرمزگان باید به جایگاه مناسب خود در کشور دست پیداکند لذا برای تحقق این هدف همه باید آموزش و پرورش را یاری برسایم که انتظار مجمع نمایندگان از دولت این است به مشکلات زیرساختی هرمزگان در حوزه آموزش وپرورش توجه مضاعفی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار