آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی برگزارشد

آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی آیین تکریم و معارفه معارفه استاندار خراسان شمالی با حضور، وزیرکشور، قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بجنورد، نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری، روحانیون، مدیران کل و فرمانداران در سالن گلشن شهرستان بجنورد برگزارشد .

کد مطلب: ۵۱۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان شمالی، سیدعلی اکبر پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی دراین مراسم با ارائه گزارش از عملکرد در استان افزود: از زمان آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون ٣٠٠ میلیارد تومان برای توسعه خراسان شمالی هزینه شده است.

وی افزود: در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی ٣۵درصد منابع دریافت و پیشرفت‌ها نیز به ۶٠درصد رسیده است.

اعتبار هزار و ١٠٠میلیاردتومان به حوزه های عمرانی، ٢٠٠میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری ها و یک هزار میلیارد تومان نیز به حوزه های ملی مانند شرکت مخابرات، گاز، تعمیرو احداث هزار کلاس درس، احداث 300 کیلومتر راه روستایی، , عملیات گازرسانی به 280 روستای استان، و اجرای طرح هادی به تمامی روستا و ... از عملکرد استاندار سابق در استان بوده است .

در ادامه ، محمدرضا صالحی استاندار جدید، در خصوص محورهای توسعه خراسان شمالی گفت: در جهت عملیات و تحقق اهداف آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: مرجع اصلی رسیدگی به هرگونه اختلافات دستگاه‌ها، استانداری است و نباید به این اختلافات به سایر دستگاه‌ها کشیده شود

وی از رسانه ها به عنوان چشم و گوش مسئولان عنوان کردو افزود: مسئولان استان علیه مطبوعات هیچ شکایتی نداشته باشند و مشکلات رسانه ها در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بررسی شود.

صالحی ، اخلاق مداری، مداراو خدمت عادلانه به مردم را سرلوحه کار مسئولان عنوان کرد.

شایان ذکراست، آیین تودیع و در این مراسم از پرویزی استاندار سابق تقدیر و حکم استاندار جدید خراسان شمالی توسط وزیر کشور به محمدرضا صالحی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار