با صدور پیام های جداگانه صورت گرفت

دعوت استاندار و فرماندار قم از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

استاندار و فرماندار قم با صدور پیام هایی از مردم شریف استان قم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

کد مطلب: ۵۱۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در پیام سید مهدی صادقی استاندار قم آمده است: روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است. روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

پیام حاکی است: روز قدس روز تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت های آزاده و حق طلب جهان از قیام و آزادی خواهی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است. روز خشم و نفرت و خروش مسلمانان و آزادگان جهان بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است.

در این پیام تصریح شده است: بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مومن، روزه دار و انقلابی استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و با مشت های گره کرده و پرشور تر از قبل، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، جنایت های اسراییل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و همراهان و هم پیمانان جدید آنها یعنی گروه های تکفیری را محکوم می کنند.

همچنین در پیام رضا سیار فرماندار قم نیز آمده است: قدس و آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی برای وحدت دنیای اسلام و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است. روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

پیام حاکی است: حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است.

پیام ادامه یافته است: روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس ونمادی از مقابله مسلمانان ومستضعفان جهان با طرح های استکباری است.

در این پیام اضافه شده است: مشت های گره کرده روزه دار در آخرین جمعه رمضان با محکوم کردن جنایت های رژیم کودک کش اسراییل، بی تردید پیام این مشت ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می رود.

فرماندار قم در این پیام ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین،‌ از عموم ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و مبارز و ولایتمدار شهرستان قم دعوت کرده است تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سرداده و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار