در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

یک گام تا تصمیم گیری نهایی برای بازگشایی پیاده راه 17 شهریور

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین اقدامات شورا برای حل مشکلات پیاده راه 17 شهریور از تهیه فرم هایی برای سنجش میزان رضایت ساکنان و مغازه داران این محدوده به منظور بازگشایی این پیاده راه خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۱۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا با توضیح این مطلب اظهار داشت: جلسه ای را با رئیس شورای شهر و دیگر اعضای شورا درباره حل مشکلات پیاده راه 17 شهریور برگزار کردیم. در نهایت مسئولیتی به آقای پیرهادی عضو شورا داده شد که بر اساس آن تیمی بی طرف مشخص شوند و معلوم شود آیا فقط کسبه این خیابان از پروژه ناراضی هستند یا اینکه مردم هم ناراضی هستند.


این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: اظهاراتی درباره پروژه 17 شهریور مطرح است که مطابق آن گفته می شود فقط مغازه داران از این طرح ناراضی و شاکی هستند و مردم منطقه از طرح رضایت دارند اما ما معتقدیم که بین ساکنان و مغازه داران این محدوده تفاوتی وجود ندارد.


وی تصریح کرد: برخی اعضای شورای شهر هم معتقدند که اگر ساکنان راضی هستند فقط برای حل مشکلات مغازه داران برنامه ریزی شود. بنابراین مسئولیتی به محسن پیرهادی داده شد تا فرم هایی تهیه و از 500 خانواده و مغازه دار تحقیق شود که نتیجه آن به شورا طی 3 روز آینده اعلام می شود.


قناعتی اضافه کرد: نتیجه این کار تحقیقاتی برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی پیاده راه 17 شهریور موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار