فعال کردن مدارس غیر قابل استفاده در شهرها و روستاها

تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد برش استانی تهیه شود و در واگذاری امور به بخش خصوصی دادن امتیازهای تشویقی ضروری است.

کد مطلب: ۵۰۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در جلسه بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی که روز دوشنبه 31 خرداد 95 در استانداری برگزار شد، گفت: دولت اگر بخواهیم طرح های نیمه تمام با سرعت بیشتری اجرایی شود باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنیم.

یاری ادامه داد: در واگذاری طرح های دولت به بخش خصوصی فرهنگ سازی لازم صورت گرفته و برخی دستگاهها نیز طرح های نهایی شده خود را ارائه کرده اند اما هنوز برخی ادارات گزارش خود را نداده اند که این کار باید تسریع شود. تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد برش استانی تهیه شود و در واگذاری امور به بخش خصوصی دادن امتیازهای تشویقی ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین بیان کرد: در طرح های ورزشی که در تامین اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان نیز نقش موثری دارد باید انعطاف بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم سرمایه گذاران بیشتری را برای مشارکت در کار جذب کنیم.

یاری همچنین خاطرنشان کرد: تغییر کاربری در برخی پروژه های ورزشی می تواند صرفه اقتصادی طرح را بیشتر کند و افراد بیشتری را برای مشارکت همراه کند. فعال کردن مدارس غیر قابل استفاده در شهرها و روستاها ضروری است و وظیفه داریم از امکانات موجود استفاده بهینه کنیم و در شرایط کنونی مدارس متعددی در مناطقی از استان بدون استفاده مانده که می تواند در امور دیگر فعال شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه بخش خصوصی برای فعال کردن مدارس غیر قابل استفاده ما اعلام آمادگی کرده که در این زمینه نیز بسرعت عمل کرده و کار را اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار