مدیر کمیته ا مداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان:

189 طرح اشتغالزایی و خودکفایی برای مددجویان كمیته امداد اردكان اجرا می شود

خبرگزاری پانا:مدیر کمیته ا مداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 189طرح اشتغالزایی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان اجرا می شود.

کد مطلب: ۵۰۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، "علیرضا خلیلی" ضمن تبریک سی و چهارمین بهار انقلاب افزود: تعداد 10 طرح با سرانه 70 میلیون ریال و همچنین تعداد 179 طرح با سرانه 100 میلیون ریال تا پایان دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بهره برداری از 15 مسکن مددجویی با سرانه هر واحد بیش از 100 میلیون ریال و اعطاء 21 سری جهیزیه به زوجهای جوان با اعتباری بالغ بر 203 میلیون ریال را از دیگر برنامه های کمیته امداد در ایام دهه فجر عنوان کرد.

خلیلی اظهار داشت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی 148 مورد تسهیلات کارگشایی به مبلغ یک میلیارد و 520 میلیون ریال به مددجویان اعطا خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان اضافه کرد: غبارروبی قبور مطهر شهداء، دیدار با خانواده های شهدا، بازدید از خانواده های مددجویان و اکرام ایتام و بازدید مسئولین از وضعیت معیشتی مددجویان در قالب طرح فلاح از دیگر برنامه های این نهاد است که در ایام ا... دهه فجر اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار