درخشش دیگرازدانش آموزان ناحیه یک کرج در جشنواره اختراعات اتحادیه اروپا

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از درخشش دانش آموزان دبیرستان دختر انه غیر انتفاعی ملاصدرا این ناحیه در هشتمین جشنواره تخصصی اختراعات نوآور 2016 اتحادیه اروپا خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۴۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی در گفت و گو با خبرنگارپاناگفت : دانش آموزان سال دوم دبیرستان ملاصدرا این ناحیه موفق به کسب دو مدال طلا و نقره در این جشنواره تخصصی شدند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در اواخر هفته گذشته در کشور رومانی برگزار شد که دانش آموزان دبیرستان غیر انتفاعی دخترانه ملاصدرا در این رقابت های تخصصی و سخت برای البرز و ایران اسلامی با کسب دو مدال ارزنده افتخار آفرینی کردند.

وی با اشاره به شرکت 54 کشور در هشتمین جشنواره تخصصی اختراعات نو آور 2016 اتحادیه اروپا یادآور شد: دانش آموزان ناحیه یک کرج با توکل به خدا ، نام و یاد امام و شهدای گرانقدر ایران اسلامی با شعار ' ما سربازان ولایت هستیم' در این رقابت ها شرکت کردند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: در این جشنواره که مخترعان و نخبگان 54 کشور ازنقاط مختلف جهان حضور داشتند ، به همت دانش آموزان این ناحیه پرچم پر افتخار ایران اسلامی در عرصه دانش و پژوهش به اهتزاز در آمد.

یعقوبی گفت: این دانش آموزان در پایه دوم رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک در دبیرستان دخترانه غیر دولتی ملاصدرا مشغول تحصیل هستند که با راهنمایی ' زهرا زاغری ' مسئول پژوهش این مجتمع آموزشی توانستند در این جشنواره برای دومین بار با کسب رتبه برتر برای ایران اسلامی مدال آوری کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اسامی این دانش آموزان را مهدیه کریمی ، پریا اباذری، کیمیا صادقی و ملیکا محمدی ذکر کرد.

یعقوبی اظهار کرد: دانش آموزان کیمیا صادقی و ملیکا محمدی از دبیرستان دخترانه غیر دولتی ملاصدرا با ارائه طرح شیشه هایی که برق تولید می کنند موفق به کسب مدال نقره در این جشنواره شدند.

وی بیان کرد: مهدیه کریمی و پریا اباذری نیز دو دانش آموز دیگر دبیرستان ملاصدرا با طرح نانو ذرات سریا و هدف گذاری پلاکت های آمیلیوئیدی در درمان الزایمر در این رقابت ها مدال طلا کسب کردند.

وی گفت: رشد و پرورش دانش آموزان نخبه در مدارس حاصل تلاش دلسوزانه معلمان در کلاس درس در کنار توجه ویژه والدین به استعداد های فرزندانشان در زمینه های مختلف است.

مدیر آموزش و پرورش یادآور شد: تعامل تنگاتنگ بین مدرسه و خانواده ها موجب شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان ، شناخت توانمندی ها و آماده سازی بستر مناسب برای رشد و بالندگی استعداد های دانش آموزان نخبه در عرصه علمی ، پژوهشی ، هوش مصنوعی ، دانش نانو ، ورزشی ، علوم فرهنگی و قرآنی ، آزمایشگاهی ، هوا فضا و ... می شود.

یعقوبی کارنامه فعالیت دانش آموزان این ناحیه در کسب رتبه های برتر در مسابقات و جشنواره های استانی ، کشوری و بین المللی را موفق دانست و بیان کرد: تا زمانی که عرق ملی - انقلابی و ادای دین ایرانیان نسبت به امام و خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی وجود ،پله های ترقی رشد علمی کشور در مدارس نیز با همت والای دانش آموزان و حمایت معلمان و اولیاء آنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار