استان چهارمحال و بختیاری:

110 تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از جاده های استان جمع آوری می شود

اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان با همكاری اداره كل راه و شهرسازی اقدام به شناسائی جمع آوری تابلو های تبلیغاتی بدون مجوز ازجاده های استان می نماید.

کد مطلب: ۵۰۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، مسئول بازرگانی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری با بیان این كه نصب هرگونه تابلو ها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرورو است گفت: متاسفانه اشخاص حقیقی و حقوقی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلو های غیر مجاز (بدون قرارداد نصب ) در راه های استان نموده اند .
محمد كریمی گفت : اداره كل حمل و نقل وپایانه های استان با همكاری اداره كل راه و شهرسازی نسبت به شناسائی 110تابلو تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی مختلف استان اقدام كرده است و به زودی عمیلیات جمع آوری این تابلوها اجرائی می شود.
كریمی تصریح كرد: از بهره برداران و اشخاصی كه اقدام به نصب این تابلو ها نموده اند. تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع آوری تابلو ها توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه ها و اداره كل راه شهرسازی، تابلو های فاقد قرارداد و غیر مجاز را جمع آوری نمایند و در ایجاد امنیت در جاده های استان سهیم باشند .
تبلیغات در محورهای مواصلاتی را رسانه ای منحصر بفرد است و تحقیقات نشان می دهد نمایش های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در كنار جاده ها و بخش سازمان یافته ای از اقتصاد ملی است كه باید در جهت ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت ، رفاه و آسایش مسافران و كاربران جاده ها قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار