62 هزار نفر روستایی مازندرانی تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اکنون 62 هزار مازندرانی در روستاها تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند.

کد مطلب: ۵۰۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علیرضا یونسی در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، گسترش عدالت اجتماعی را وظیفه حاکمیت دانست و یاد آور شد: دولت تدبیر و امید، از آغاز به این رسالت ارزشمند توجه نشان داد و توسعه طرح سلامت از نخستین اقدامات دولت در این راستا است.

یونسی افزود: دولت تدبیر و امید، اعتبارات قابل توجهی را صرف توسعه عدالت اجتماعی در روستاها نموده است.

وی با اشاره به این که 6 هزار نفر از روستاییان طی سال 94، تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مازندران قرار گرفتند، افزود: اکنون 62 هزار مازندرانی در روستاها تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند و باید با آسیب شناسی روند اجرای طرح و انجام تبلیغات هنرمندانه به منظور اقناع روستاییان در خصوص اهمیت طرح، این رقم افزایش یابد.

معاون استاندار بر برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران این طرح در سراسر استان تاکید کرد و افزود: فرمانداران با آسیب شناسی درست، راهبردها و راهکارهای شتاب بخشی به روند اجرای طرح را ارایه نمایند.

یونسی بر واکاوی فعالیت دستگاه های اجرایی در این راستا و تدوین ساز و کاری برای فعالیت سازمان های مکمل این طرح تاکید کرد و افزود: برای دهیاران، بسته های تشویقی در جهت افزایش جذب بیمه شوندگان در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار