اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه و شعر طنز اراک برگزار شد

مراسم اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه و شعر طنز اراک با حضور مسئولان استانی و شهری و ظنز پردازان مطرح کشوری و جمعی از نویسندگان و شاعران سراسر کشور در فرهنگسرای شهر اراک با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، دبیر بخش داستان این جشنواره در این مراسم با اشاره به اینکه اراک فقط یک قطب صنعتی نیست، گفت: برگزاری این جشنواره ها نشانگر میزان فرهنگ، ادب و هنر مردمان این شهر است.

مریم طالبی با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: در این جشنواره و از بین آثار دریافتی جدای از آثار مربوط به بخش شهروندی، بهترین آثار مربوط به بخش ویژه دفاع مقدس بود.

وی ابراز کرد: این جشنواره از دی ماه سال گذشته با برنامه ریزی برای اجرا و طراحی پوستر و اعلام فراخوان به سراسر کشور آغاز به کار کرد و تا اواخر فروردین ماه نیز ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ادامه داشت.

دبیر بخش داستان اولین جشنواره داستان کوتاه اراک با اشاره به اینکه در بخش ملی داستان 313 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، ادامه داد: در بخش شهروندی 109 اثر و در بخش استانی نیز 120 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

طالبی اظهار داشت: شهر اراک و استان مرکزی مفاخر بسیاری را در زمینه های مختلف برای کشور پرورش داده اند که برگزاری این جشنواره نشان از ادامه پرورش مفاخر در این استان و شهر دارد.

در پایان این مراسم سه نفر در بخش ملی داستان کوتاه و سه نفر در بخش استانی داستان کوتاه و سه نفر هم در بخش شعر طنز تقدیر شدند و به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره گواهی حضور اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار