هنرمند ساروی بهترین کارتونیست جشنواره لوکزامبورگ شد

کاریکاتوریست جوان ساروی نفر اول نهمین جشنواره بین المللی کارتون لوکزامبورگ سال 2016 شد.

کد مطلب: ۴۹۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، در نهمین جشنواره بین المللی کارتون لوکزامبورگ سال 2016 که با عنوان "خانه من قلعه و قصر من است" (و موضوع خانه، پناهنده ،مهاجرت و ...) برگزار شد، "محمد حبیبی پاشا کلایی"موفق شد با کسب رتبه برتر بهترین اثر کارتونی، جایزه 1500 یورویی و تندیس ویژه جشنواره را از آن خود کند.

همچنین نمایشگاه 67 اثر برتر این جشنواره که چندی پیش اختتامیه آن برگزار شد، در موزه ویاندن(قلعه تاریخی ویاندن) لوکزامبورگ هم اکنون دایر بوده و تا تاریخ 9 خرداد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است ، "محمد حبیبی پاشا کلایی" متولد 1367 ساری و فارغ التحصیل رشته گرافیک، فعالیت هنری خود را در زمینه کاریکاتور از سال 1382 آغاز کرده است.

شایان ذکر است محمد حبیبی عنوان جوان برتر در سال85، اثر برگزیده در ششمین جشنواره تصویر سال در بخش جوانان زیر 25سال در سال 87، لوح تقدیر نهمین جشنواره کاریکاتور تصویر در سال 90، کسب عنوان جایزه منتخب در پنجمین جشنواره بین المللی free cartoons 2006 چین ، نفر اول ماه نوامبر مسابقه بین المللی با موضوع آب و خشکسالی 2008 ترکیه و کسب لوح تقدیر ویژه از نخستین جشنواره بین المللی کارتونیست های برتر در 2008برزیل و عناوین بسیار دیگری را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار