کشف محموله 22 تنی برنج قاچاق در ساوه

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف یك محموله 22 تنی برنج قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال در شهرستان ساوه خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، یوسف سپهوند در این باره گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق كالا،‌ پلیس شهرستان ساوه در تحقیقاتی از جابجایی یك محموله برنج قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شد.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده سرانجام در یکی از محورهای اصلی این شهرستان، كامیون حامل برنج قاچاق شناسایی و متوقف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: بلافاصله محموله متوقف و پس از بازرسی از خودروی توقیفی، 22 تن برنج قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال كشف شد.

سپهوند با بیان این كه محموله توقیفی از یكی شهرهای جنوبی كشور بارگیری شده و به مقصد تهران در حركت بود، خاطر نشان كرد: با توجه به عدم ارائه مدارک معتبر گمرکی در این خصوص راننده دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مركزی اعلام كرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار