به مناسبت ماه مبارک رمضان :

ارائه خدمات سلامت محور در مساجد شهرستان ری

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان خدمات سلامت محور در کلیه مساجد این منطقه ارائه می شود.

کد مطلب: ۴۹۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام رسول جوادی در این رابطه گفت: در طول ماه رمضان ضمن برگزاری سخنرانی آموزشی با محوریت موضوعات سلامت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، خدمات مختلفی از جمله، مشاوره روانشناسی، تعذیه و طب اسلامی، مسابقات ویژه کودکان و بزرگسالان، تست فشار خون و فعالیتهای ویژه کودکان ارائه می شود.
وی افزود: خدمات ویژه سالمندان درقالب برگزاری دوره آموزشی اصول خودمراقبتی و سلامت سالمندان در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام جوادی ادامه داد:شش غرفه خدماتی ازجمله،تست فشار و قند خون، اندازه گیری شاخص توده بدنی، مشاوره روانشناسی، تفسیر نقاشی و ویزیت پزشکی طب سنتی برای این مکان در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: کلاسهای آموزشی ایستگاه های سلامت و خانه های سلامت نیز در ماه رمضان برای سالمندان و افراد دیابتی برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست اظهار کرد: اصول تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان، نقش معنویت در سلامت، اثرات روزه بر سلامت جسم و روان، نقش خانواده ها در تاثیر پذیری جوانان از الگوهای اسلامی، ماه رمضان وحفظ محیط زیست، آشنایی با مبانی سلامت و بهداشت در اماکن عمومی و مساجد از اهم عناوین برنامه های آموزشی است که توسط مسئولین خانه سلامت اجرا خواهد شد.

/خبرنگار: الهام مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار