تیم دختران گیلان برای شركت در مسابقه های كشوری دادرس انتخاب شد

با برگزاری مسابقه های استانی طرح ملی دادرس جمعیت هلال احمر گیلان (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) تیم منتخب دختران لنگرود برای شركت در رقابت های كشوری این طرح معرفی شد.

کد مطلب: ۴۹۴۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: مسابقه های مرحله استانی طرح ملی دادرس با شركت 224 دانش آموز دختر در مركز آموزش های تخصصی چاف لنگرود برگزار شد.
علی رضا خصوصی افزود: 14 تیم 16 نفره دختران منتخب شهرستان های مختلف در این مسابقه ها رقابت كردند كه در پایان لنگرود ، رشت و تالش به ترتیب اول تا سوم شدند كه تیم اول این مرحله در مسابقات كشوری حضور می یابد.
وی اظهار كرد: در این مسابقه ها، دانش آموزان در اطفای حریق ، كنترل و ارزیابی مصدوم ،CPR اسكان اضطراری ، حمل مصدوم ، حمل بك برد بر روی سینه، آزمون كتبی ، آتل بندی ، پانسمان و بانداژ با حضور مربیان برجسته كشوری و استانی رقابت كردند.
طرح دادرس با انعقاد تفاهم نامه مشترك بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حال اجراست.
در زمان حاضر، 367 مدرسه در سراسر استان دارای تیم دادرس هستند كه با تشكیل تیم های آماده، دانش آموزان دانش نظری و مهارت های علمی امداد و نجات را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی از طریق مربیان خود فرا گرفته و درمراحل بعد در مسابقه های شهرستانی، استانی و كشوری برای مقابله با روزهای سخت به لحاظ میزان آمادگی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار