معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مركزی:

سطح رضایت مردم از خدمات رسانی شهری اهمیت زیادی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مركزی گفت: اراک یكی از 8 كلانشهر كشور محسوب می شود و سطح رضایت مردم از خدمات رسانی شهری اهمیت زیادی دارد که در این راستا خدمات رسانی بهینه به مردم استان مركزی و اراك بسیار مورد تأکید می باشد.

کد مطلب: ۴۹۱۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، عزیز فیلی در جلسه هماهنگی شورای ترافیك استان مركزی، افزود: حوادث ترافیكی هر ساله عوارض جبران ناپذیر در پی دارند كه این موضوع مهم با دامنه ای از پیامدهای عاطفی، جسمی و خسارات مالی همراه است.

وی ادامه داد: بخشی از این معضلات ناشی از ضعف در زیرساخت ها و تاسیسات فنی و شهری است كه شناخت این مسائل در پیشگیری از بسیاری مخاطرت سنگین اثرگذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مركزی اظهار داشت: خط كشی و ساماندهی معابر شهری یكی از شاخص های مهم كلانشهر اراك در حوزه ترافیك است و رانندگی بی خطر در سایه رفتارهای مثبت ترافیكی محقق می شود.

فیلی تصریح کرد: خط كشی روشی ارزان قیمت برای ارائه اطلاعات به رانندگان و سایر استفاده كنندگان از خیابان است و اطلاعات و راهكارهای صحیح را به رانندگان در شرایط مجاز به عابران پیاده هنگام عبور از خیابان ارائه می دهد، بنابراین خط كشی های معابر باید همواره پر رنگ و به راحتی قابل تشخیص باشد.

وی بیان داشت: به كارگیری علائم افقی و خط كشی های سطحی به اندازه علائم عمودی و موانع فیزیكی می توانند در نظم بخشی به ترافیك كمك كنند كه كاركنان شهرداری های مناطق مختلف كلانشهر اراك باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مركزی تأکید کرد: ساماندهی بلوار كربلای شهر اراك حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان سردشت بسیار مورد اهمیت می باشد و در این خصوص علائم راهنمایی و رانندگی و خط كشی های عابر پیاده در این محور باید به روز رسانی شود، چرا كه 13 درصد تصادفات فوتی سال گذشته اراك مربوط به این محور است.

ایجاد یك مسیر ایمن فرعی از كوی رودكی به كمربندی جنوبی شهر اراك، مسیرهای فرعی ایمن از اداره كل حفاظت محیط زیست استان مرکزی به بلوار شهید كاوه نبیری و دسترسی ساكنان مجتمع استانداری كوی مشاور به بلوار شهدای دولت و ایجاد یك مسیر كند رو یكطرفه در حاشیه بلوار آیت اله اراكی برای دسترسی آسان و بی خطر به پارك شهید باهنر، ساخت و استقرار جایگاه سوخت رسانی CNG، از مهمترین مصوب این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار