فرماندار شهرستان ری:

راه حل مشكلات اقتصادی كشور دراجرای اقتصاد مقاومتی

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح كرد: راه حل معضلات و مشكلات كشور در اقتصاد مقاومتی نهفته كه بخشی از آن استفاده از امكانات و منابع دولتی و بخشی دیگر بهره مندی از تكنولوژی و فناوری روز است.

کد مطلب: ۴۹۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، هدایت الله جمالی پور در مراسم تجلیل از كارگران نمونه اظهار کرد: كارگران زحمت كش در شرایط سخت و دشوار چرخ تولید كشور را به خوبی می چرخانند و پیشرفت و توسعه یك جامعه بدون حضورقشری به نام كارگر محال است.
وی در ادامه با بیان اینكه نمی شود بدون توجه به روابط خارجی و بین المللی شاهد یك اقتصاد پایدار دركشور بود، افزود: اگر خواهان آینده ای روشن در كشور هستیم باید در كنار هم با همدلی و همزبانی از تمام ظرفیت های داخلی و خارجی بهره مطلوب را ببریم.
جمالی پور گفت: دولت یازدهم از زمانی كه اداره امور را بدست گرفته تمام هم و غم خود را بكار بسته در عرصه معیشتی هم كارگران زحمت كش و هم كارمندان خدوم قدم های مناسبی را بردارد.
فرماندار ری با اشاره به این موضوع كه وضعیت بودجه دولت مناسب نیست و كار كردن در این اوضاع بسیار سخت است، اضافه كرد: به كمك خدای متعال و تلاش دولت تدبیر و امید روز به روز این سختی ها و مشكلات برطرف خواهد شد.
وی گفت: تهدیدهایی كه بر كشور حاكم شده بود امروز با تدبیر دولت به فرصت تبدیل شده است.
جمالی پور اظهار کرد: چنانچه از این فرصت بدست آمده به درستی استفاده كنیم خیلی از نواقص و مشكلات مرتفع خواهد شد.
فرماندار ری با اذعان به اینكه دولت شنونده انتقادات است و این حق منتقدین نظام است كه با دلسوزی انتقادات سازنده داشته باشند، گفت: هنوز مدت زیادی از موضوع برجام نگذشته اما متاسفانه عده ای به ناحق در صدد تخریب این واقعه بین المللی هستند و رفتار غیر اخلاقی از آنها سر می زند.
وی با بیان اینكه موضوع تحریم ها فشار زیادی را به چرخ اقتصاد كشور وارد كرده است، تصریح نمود: شرایط كشور شرایط هم افزایی و همبستگی است و همه باید دست به دست هم داده و به دولت كمك كنند تا بتواند مسائل و معضلات موجود را حل و فصل نماید.

/خبرنگار:الهام مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار