انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: تقویت فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در راستای ساختارمند کردن این نهاد یکى از کارهاى ارزشمند حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش است.

کد مطلب: ۴۹۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، ناصر کرمی بیان کرد: هیأت ورزش دانش‌آموزی، بزرگ‌ترین هیأت ورزشى در استان است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌هاى حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و‌ پرورش استان بوشهر، خواستار توجه و تقویت جایگاه هیأت‌هاى ورزش دانش‌آموزی شد.
کرمی همچنین تلاش‌هاى هیأت ورزش دانش‌آموزی استان در سال گذشته را ستود.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر نیز با بیان اینکه در سال گذشته هیأت ورزش دانش‌آموزی بیش از 25 دوره مسابقه استانى در رشته‌هاى مختلف برگزار کرده است، افزود: یکى از فعال‌ترین هیأت‌های ورزشی در شهرستان‌ها، هیأت ورزش دانش‌آموزی است.
حسن قلندری نیروى متخصص و فنىِ در اختیار این هیأت را کم‌نظیر دانست و اظهار کرد: وجود داوران و مربیان ملّى و نیروهاى تحصیل کرده و دانشگاهى در این هیأت بدون شک فضایى ارزشمند را به وجود خواهد آورد.
نماینده فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز ضمن تشکر از فعالیت‌هاى هیأت ورزش دانش‌آموزی بوشهر، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان بوشهر را پیشگام تلاش براى ساختارمند کردن هیأت در استان دانست و از برگزارى بسیار خوب انتخابات تقدیر به عمل آورد.
شهامت عباسی تعامل تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش با دستگاه‌هاى دیگر در استان را بسیار خوب ارزیابى کرد و افزود: ظرفیت‌هاى خوبى در استان بوشهر وجود دارد که در آینده بیش‌ از پیش از این استان خواهیم شنید.
راضیه نسترن رئیس هیأت ورزشی دانش‌آموزی استان بوشهر نیز با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را براى موفقیت هیأت انجام خواهد داد تصریح کرد: تقویت المپیاد ورزش درون‌مدرسه‌اى، ارتباط بیشتر با انجمن‌هاى ورزشى، تعامل با هیأت‌های دیگر، تقویت مسابقات آموزشگاهى و استعدادیابى را از برنامه‌هاى خود براى هیأت ورزش دانش‌آموزى عنوان کرد.
گفتنی است در این مجمع سه نفر به‌عنوان کاندیدا حضور یافتند که راضیه نسترن با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار