جوانان امید نظام و کشور هستند

حضور و آگاهی جوانان در صحنه‌ها افزایش یافته است.رهبری به پشتوانه جوانان انقلابی فرموده‌اند اگر اسرائیل غلطی بکند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

کد مطلب: ۴۸۶۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین سه شنبه 31 فروردین 95 در دیدار با اعضای انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان قزوین بیان کرد: جوانان امید نظام و کشور هستند. اگر جوانان در صحنه حضور نداشته باشند پیشرفت و توسعه کشور و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی صورت نمی‌گیرد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی ادامه داد: حضور و آگاهی جوانان در صحنه‌ها افزایش یافته است.رهبری به پشتوانه جوانان انقلابی فرموده‌اند اگر اسرائیل غلطی بکند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امام‌جمعه قزوین اظهارکرد: حضرت موسی (ع) به پشتیبانی برادرش هارون و در حالی که بنی‌اسرائیل از ایشان حمایت نکردند توانست فرعون را شکست دهد و این پیروزی به خواست خدای متعال به‌دست آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ضمن اشاره به اینکه دشمن در عصر ما ضعیف‌تر از عصر موسی (ع) است، خاطر نشان کرد: موسای زمان ما یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی یاران بی شماری چون شما دارد و به پشتوانه شما می‌توانند در مقابل هر دشمنی با هر میزان توانایی ایستادگی کرده و آن‌ها را شکست دهد.

آیت الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: حضور و شوق جوانان را که می‌بینیم احساس می‌کنیم که ظهور حضرت حجت (عج) نزدیک است .هر چه لیاقت و شایستگی مردم افزایش یابد خداوند رزق و روزی معنوی بیشتری را به مردم هدیه می دهد.

آیت‌الله عابدینی خاطر نشان کرد: شما جوانانی که به دیدار رهبری می‌روید نماینده همه دانش آموزان استان قزوین هستید . با رهبری عهد و پیمان ببندید که همواره حامی و نشر دهنده منویات ایشان در جامعه خواهید بود تا رهبری به آن هدفی که یکی از آن‌ها نشر ارزش‌های دینی و الهی در جامعه است، دست پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار