فارس آماده برگزاری جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: از تمام ظرفیت های موجود برای برگزاری با شکوه جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی استفاده خواهیم کرد.

کد مطلب: ۴۸۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، محمد نظری در جلسه هماهنگی مسئولین کمیته های اجرایی این جشنواره افزود: استان فارس با وجود نیروهای توانمند، متفکر، خلاق و با تجربه و ظرفیت های فیزیکی مناسب آمادگی میزبانی برنامه های کشوری را دارد و در گذشته هم ثابت کرده است.

نائب رئیس ستاد اجرایی جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی با بیان اینکه این جشنواره را هم با شکوه هرچه بهتر و در شأن استان فارس برگزار خواهیم کرد تصریح کرد: تاکنون فعالیت های خوبی صورت گرفته و مقدمات اجرایی جشنواره فراهم است که از جمله آن می توان به طراحی سایت جشنواره که برای اولین بار در سابقه این جشنواره در امور تربیتی این اداره کل صورت گرفته است اشاره کرد.
نظری اظهار داشت: تا کنون بیش از 240 اثر از استان فارس و سراسر کشور در این سایت بارگزاری شده است و همکاران ما خصوصاً مسئولین کمیته های اجرایی و اعضای ستاد بیش از یک ماه است که مقدمات کار را فراهم نموده اند.
لازم به ذکر است این جشنواره در تاریخ های چهارم و پنجم خرداد با حضور بیش از 80 نفر از 32 استان کشور و مسئولین و مدیران استانی در شیراز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار