مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد؛

تعطیلی ۴۰ درصد واحدهای صنعتی مستقر درشهرک‌های صنعتی کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به وجود ۴۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: ۴۰ درصد این واحدها تعطیل است.

کد مطلب: ۴۸۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به وجود ۴۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: ۴۰ درصد این واحدها تعطیل است.

سهراب بنام پیش از ظهر امروز در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه 400 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند، اظهار داشت: از این تعداد 271 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌داری و 130 واحد در دست احداث هستند.

وی با بیان اینکه 40 درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان غیرفعال هستند، افزود: کمبود نقدینگی، فقدان بازار، ناتوانی در تأمین مواد اولیه، اختلاف شرکا و مسائل مدیریتی و نداشتن توجیه اقتصادی از مهم‌ترین علل تعطیلی این واحدها است.

بنام راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، توسعه خوشه‌های کسب‌وکار و تکمیل حلقه‌های تولید را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در سال جدید عنوان کرد.

وی بیان کرد: مشکل اصلی واحدهای صنعتی این است که صنعتگران استان تمایلی به فعال‌شدن این واحدها ندارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد: در شهرک صنعتی بلکو 72 واحد تولیدی صنعتی وجود دارد که از این تعداد 32 واحد تعطیل است.

بنام بیشترین واحدهای صنعتی استان را کانی غیرفلزی و صنایع غذایی و شیمیای عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار