مراسم نکوداشت پرفسور معتمد نژاد در خراسان جنوبی برگزار می شود

مراسم نکوداشت پرفسور معتمد نژاد پدرعلم ارتباطات ایران ٢٧ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در بیرجند برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۸۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی در جلسه برنامه ریزی مراسم نکوداشت پرفسور معتمدنژاد بیان داشت: تردیدی نیست که نکوداشت پرفسور معتمدنژاد، پاسداشت شایسته دانش و اندیشه و تقدیر او، ستایش درخور انسانیت و کمال است و اگر دراین رهگذر نقشی هرچند ناچیز را ایفا کنیم در معرفی بیشتر (افتخاری ملی) و (ماندگار) خود را سهیم کرده ایم.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی از حیث وجود دانشمندان و پژوهشگران کمبودی ندارد و ما نیز موظف به پاسداشت مفاخر استان خود هستیم پس بی شک برپایی چنین نکوداشت هایی وظیفه تلاش همه مسوولان را می طلبد.
وی از حضور دکتر انتظامی معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت متبوع در این مراسم خبرداد و افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر شد مراسم نکوداشت این استاد فرهیخته همزمان با اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های خراسان جنوبی در آمفی تئاتر علامه فرزان این اداره کل برگزار شود.
دکتر کاظم معتمد نژاد در اردیبهشت سال ١٣١٣ در شهر مود از توابع شهرستان سربیشه متولد شد.
تحصیلات وی کارشناسی حقوق، دکترای علوم سیاسی و دکترای تخصصی روزنامه نگاری و دیپلم عالی تدریس روزنامه نگاری از دانشگاه دانشگاه تهران، دانشگاه سوربن، دانشگاه استراسبورگ است.
وی که لقب پدر علوم ارتباطات نوین ایران را کسب کرده در ١٤ آذر ٩٢ پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی به رحمت خداوند پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار