زندگی و فعالیت های شهید شهریاری در «میراث مجید»

«میراث مجید» مستندی درباره زندگی و فعالیت های علمی شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته ای کشور، پنجشنبه 19 فروردین روی آنتن شبکه مستند می رود.

کد مطلب: ۴۸۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، «میراث مجید» روایتی از زندگی شهید مجید شهریاری است که از مهمترین دانشمندان هسته ای کشور و نفر اصلی غنی سازی 20 درصدی به شمار می رفت.
شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته ‌ای ایران اسلامی بود که هشتم آذرماه 1389 توسط سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی و طی عملیاتی تروریستی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
«میراث مجید» به دنبال واکاوی اندیشه ها و اهداف این شهید، از زبان خانواده، همکاران و دانشجویان این دانشمند هسته ای کشورمان است که در زندگی شخصی و علمی خود دارای منش خاصی بود و با ترکیبی از تصاویر آرشیوی و مصاحبه ساخته شده است.
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، محمدمهدی تهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی دو تن از این چهره ها هستند که درباره نقش و تاثیرگذاری شهید شهریاری سخن می گویند.
این مستند پنجشنبه 19 فروردین 95 ساعت 22:40 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن ساعت 12:40 روز جمعه 20 فروردین ماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار