امدادرسانی به 142 حادثه در طرح نوروزی هلال احمر خراسان شمالی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی کار امدادرسانی به 142 حادثه را انجام دادند که به نسبت مشابه سال 94 با افزایش 2 درصدی همراه بوده است.

کد مطلب: ۴۸۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، حسن شکوری نسب گفت: از مجموع حوادث به وقوع پیوسته در این مدت تعداد 90 حادثه جاده ای است که 63.3 درصد از کل حوادث را به خود اختصاص داده و به نسبت سال 94 با افزایش 2 درصدی همراه است.

وی خاطرنشان ساخت: از مجموع حوادث جاده ای که جمعیت هلال احمر حضور داشته و ارائه خدمات نموده 50 درصد واژگونی بوده و از تعداد خودرو هایی که در تصادفات حضور داشته اند خودرو پراید با 49 درصد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به کاهش زمان رسیدن نیرو های عملیاتی هلال احمر در محل حادثه افزود: در نوروز امسال جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با 31 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی با 152 تیم امدادی با 355 نفر نیرو عملیاتی به حوادث به وقوع پیوسته خدمات امداد و نجات و 5 مورد رهاسازی مصدومان را ارائه کرده اند.

شکوری نسب اضافه کرد: تعداد 89 نفر مصدوم حوادث توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل که تعداد مصدومان به نسبت سال 94 با کاهش سیزده و نیم درصدی و به همان نسبت آمار انتقالی ها با کاهش 5 درصدی همراه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمرخراسان شمالی در پایان عنوان کرد: از علل کاهش مصدومین و انتقالی ها توسط جمعیت هلال احمر می توان به کاهش شدت تصادفات و کاهش سرعت خودرو ها اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار