همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)

مراسم عقد ازدواج جوانان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عقد ازدواج جوانان در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عقد ازدواج جوانان در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شد.

آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، در راستای تسهیل ازدواج جوانان و تشویق جوانان به این سنت حسنه اسلامی و با توجه به مراجعات پی در پی زوجینِ جوانِ در شرف تشکیل زندگی مشترک، جهت برگزاری مراسم عقد ازدواج آنها در آستان مقدس و بهره‌مندی از فضای معنوی حرم مطهر اقدام به راه‌اندازی سالن عقد ازدوج با عنوان "پیوند آسمانی" کرده است.

سالن عقد پیوند آسمانی، مکانی معنوی با فضایی آرام و سفره‌آرایی زیبا آماده ارائه خدمات برای برگزاری مراسم اختصاصی با حضور خانواده و میهمانان زوجین جوان است.

زوجین جوان با حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) زندگی مشترک خود را با جاری شدن خطبه عقد ازدواج در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام آغاز کرده و این پیوند معنوی را به عنوان ره توشه زندگی به همراه دارند.

زوجین جوان با حضور در این برنامه، علاوه بر اجرای مراسم عقد ازدواج و دریافت بسته فرهنگی ویژه خانواده، می‌توانند از خدمات فرهنگی جنبی همچون استفاده از خدمات مرکز مشاوره آستان مقدس در زمینه‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها و غیره استفاده کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس واقع در ضلع شرقی حرم مطهر، جنب ورودی مسجد جامع عتیق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن32131321 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار