13 فروردین روزی بی خطر همراه با پلیس

پلیس راهور استان فارس برای پیشگیری از تصادف در روز طبیعت به هموطنان هشدار داد.

کد مطلب: ۴۷۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رییس پلیس راهور استان فارس گفت : با توجه به پیش رو بودن 13فرودین "روز طبیعت" لازم است که مسافران و شهروندان با رعایت توصیه های ترافیكی پلیس، از بروز تصادفات جانی و مالی در روز طبیعت جلوگیری كنند.
سرهنگ مصطفی عباسی ادامه داد: عجله و شتاب در رانندگی باعث وقوع حوادث رانندگی می شود لذا سعه صدر ، صبوری ،گذشت و رانندگی با سرعت مطمئنه توصیه می می شود.
وی بیان کرد: از جابجایی خانواده و سایر بستگان به طبیعت در قسمت بار وسایل نقلیه باری جدا خودداری شود در غیر این صورت ضمن اعمال قانون راننده متخلف از ادامه حرکت جلوگیری و مسافران پیاده خواهند شد.
رییس پلیس راهور استان فارس اظهار کرد: رانندگی بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از موبایل در حین رانندگی توصیه مهم این پلیس است .
سرهنگ مصطفی عباسی تصریح کرد: سرعت مجاز و مطمئنه ، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و اجرای صحیح فرامین پلیس مدنظر باشد.
وی گفت: در صورت وقوع تصادف خسارتی سریعا وسایل نقلیه تصادفی، به منتهی علیه سمت راست معابر انتقال تا باعث کندی و یا توقف حرکت سایر وسایل نقلیه نشود.
سرهنگ مصطفی عباسی ادامه داد: به سلامت و معاینه وسیله نقلیه توجه کرده و از همراه داشتن لوازم کمکی و یدکی لازم در سفر غافل نشوند.
وی افزود: از مسافرت در جاده های برون شهری با موتورسیکلت در این روز به علت حجم بالای ترافیک خودداری شده ، در صورت اجبار رعایت ظرفیت و استفاده از کلاه ایمنی موتورسواری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه می شود.
رییس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: شهروندان سعی کنند به تدریج از اوایل روز برای خروج از شهر سفر خود را آغاز کنند و قبل از تاریکی هوا نیز با رعایت تمام جوانب احتیاط در رانندگی، بازگشت از سفر را آغاز، تا به موقع و بدون حادثه به منزل مراجعه کنند.

سرهنگ مصطفی عباسی با بیان اینکه از توقف در حاشیه راه ها جدا خوداری شود ادامه داد: همکاری و تعامل شما شهروندان با پلیس راهور باعث شادابی، سلامتی و ایمنی سفرتان در روز طبیعت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار