مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اعلام کرد:

جلوه های ناب تبریز قدیم میزبان گردشگران نوروزی

به مناسبت ایام نوروز، نمایشگاهی از تصاویر ناب و کمتر دیده شده تبریز قدیم در نگارخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای دیدار گردشگران و مسافران نوروزی برگزار شده است.

کد مطلب: ۴۷۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا ضمن اعلام این مطلب گفت: معرفی تاریخ تبریز و بررسی و نمایش جلوه هایی از شهر تبریز که برای نسل جوان جامعه به واسطه سن آنها کمتر شناخته شده، اقدام مهمی است که همزمان با تعطیلات نوروزی صورت می گیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: در این نمایشگاه عکسهایی از استاد جدیدالاسلام، استاد و فعال پیشکسوت عکاسی شهر تبریز در محل نگارخانه سازمان واقع در بلوار استاد شهریار، پارک مسافر از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 18 برای بازدید عموم به نمایش در آمده است.
وی ادامه داد: برخی از این عکس ها برای اولین بار منتشر می شوند و جنبه هایی از تمدن، مدنیت و فرهنگ تبریز را به نمایش می گذارند.
آذرنیا، برگزاری برنامه های مرتبط با نکوداشت تبریز را در ایام نوروز، گامی در جهت معرفی هرچه بهتر و شایسته تر این شهر تاریخی و فرهنگی به مردم سراسر کشور و کشورهایی که روابط فرهنگی با آنها داریم، معرفی نمود و تصریح کرد: ما نسبت به فرهنگ و تاریخ شهرمان مسئول هستیم و باید با تمام توان این وظیفه را به انجام برسانیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ابراز امیدواری نمود مردم و مهمانان نوروزی شهر تبریز با حضور در ویژه برنامه های متنوعی که توسط شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حال برگزاری هستند، هرچه بیشتر و بهتر با این دیار کهن و تاریخ ساز آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار