چهارشنبه سوری در فارس ۸۹ مصدوم داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس تعداد مصدومین شب گذشته فارس را ۸۹ نفر اعلام کرد که هیچ مورد فوتی نیز وجود نداشته است.

کد مطلب: ۴۷۶۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، دکتر محمدرضا عالی منش افزود: مجموع مصدومان شب گذشته، ۸۹ نفر بوده که از این تعداد ۳۸ مورد با کمک امدادگران اورژانس از خدمات درمانی بهره مند شده و ۶۴ مورد را هم همراهان افراد آسیب دیده و مردم به مراکز درمانی انتقال داده اند.

وی با بیان اینکه مورد وخیم و یا مرگ و میری در آمار سانحه دیدگان نداشته ایم، ادامه داد: از مجموع ۳۸ موردی که با کمک امدادگران اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند، ۲۵ مورد در شیراز و ۱۳ مورد در شهرستان ها بوده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس با اشاره به کاهش چند درصدی آمار امسال نسبت به سال گذشته یادآور شد: در سال گذشته، ۹۴ نفر در این شب، دچار سانحه شده بودند.

عالی منش تاکید کرد: با آموزش هایی که از روزهای پیش از این شب در رسانه ها آغاز شده بود و دانشگاه هم با عزمی جدی نسبت به آن برخورد کرد، امسال مصدومان کمتری دچار عواقب بی احتیاطی شدند و امیدواریم این آمار در سال های آتی، به صفر برسد.

وی اغلب سوانح را شامل سوختگی صورت، چشم و دست ها برشمرد و اضافه کرد: با تمهیدات و آماده باش مراکز درمانی، تمامی تلاش ها برای خدمات رسانی با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن به کار بسته شد.

رئیس اورژانس فارس تاکید کرد: مرکز اورژانس فارس، علاوه بر خدمت رسانی به مصدومان، به طور لحظه ای هم آمارها را به اورژانس کشور انتقال داده و با اطلاع رسانی های عمومی در کشور و هشدارها، کوشیدیم از افزایش تعداد مصدومان، پیشگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار