با حضور مدیرکل آموزش و پرورش

برگزیدگان مسابقات فرهنگی، هنری و پرسش مهر در قم تجلیل شدند/ تصاویر

دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن سینما تربیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد مطلب: ۴۷۰۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در نخستین روز مراسم تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری و شانزدهمین دوره پرسش مهر، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز استان قم، به تلاش همه جانبه مجموعه آموزش و پرورش برای نهادینه شدن موضوع تربیت اجتماعی در دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تربیت در خانه و مدرسه باید منجر به تربیت اجتماعی دانش آموزان شده و آثار آن را بوضوح در جامعه ببینیم.

ناصر حمزه ای معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم خاطرنشان ساخت: دانش آموزان قمی رتبه دوم در نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی با حضور 31 استان را کسب کردند که نشان از توانایی بالقوه فرزندان بومی این استان دارد.

وی افزود: علیرغم خشکسالی مالی و پولی، نهایتا تلاش بر این معطوف شده تا دانش آموزان نخبه فرهنگی و هنری استان تشویق شوند زیرا تشویق، انگیزه و پایه ای برای ترقی آنان است.

در این مراسم، عبدالله بیگدلی دانش آموز رتبه اول کشوری در رشته شعر، اثر خود را قرائت کرد، عباس محمدی از هنرمندان استان قم نیز با انجام حرکات تردستی، شکوه خاصی به مراسم داد؛ پخش فیلم کوتاه جشنواره عمار با عنوان "علمک" و نیز پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در باره تاثیر هنر، بخش های دیگری از مراسم تقدیر بود.

150 دانش آموز و هفت معلم از قم به مرحله کشوری راه یافتند

ابوالفضل سیفی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه مراسم تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده به خبرنگار پانا گفت: هزار و دویست دانش آموز استان قم در مرحله استانی مسابقات فرهنگی، هنری و پرسش مهر برگزیده و تقدیر شدند و از بین آنان، 150 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: در بین فرهنگیان استان قم نیز 70 نفر در مرحله استانی برگزیده شدند که هفت نفر آنان، در رشته های مقاله پژوهشی، فیلم کوتاه، شعر، داستان و نقاشی برگزیده کشوری هستند.

در پایان این مراسم که کارشناسان اداره کل و روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان و تعدادی از مربیان سازمان دانش آموزی و دانش آموزان پیشتاز نیز حضور داشتند، از فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده در مسابقات فرهنگی هنری و شانزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری و حماسه حضور سازمان دانش آموزی با اهداء هدایایی تجلیل شد.

دومین روز مراسم تقدیر از دانش آموزان و معلمان برگزیده -ویژه خانم ها- فردا چهارشنبه در سینما تربیت برگزار می شود.

تصاویر: بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار