رای اولی ها در قم حماسه حضور آفریدند

رای اولی ها با شرکت در انتخابات امروز هفتم اسفند ماه، در اولین تجربه مشارکت سیاسی خود در سطح ملی و یک تصمیم گیری بزرگ، حماسه ای جدید خلق کردند.

کد مطلب: ۴۶۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، امروز جوانان رای اولی قمی نخستین حضور خود را برای ایفای نقش در عرصه سیاسی و اجتماعی کشورشان تجربه کردند و با شور و شوق وصف ناپذیر به پای صندوق های رای آمدند.

برگزاری همزمان دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، امروز، نه تنها شور سیاسی و خلق حماسه در آحاد جامعه به وجود آورده، بلکه منجر به شور سیاسی همراه با هیجان و شوق در جوانان شده است.

آنان با الگوگیری از شهیدان نوجوان و قهرمان دیار خود همچون حسین فهمیده و مهدی و مجید زین الدین که روزی در دفاع از این سامان تاریخ ساز شدند، حماسه ای به رنگ حضور و به رخ کشیدن اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان خلق کردند.

نسل جدید انقلاب که امروز اولین حضور خود را در پای صندوق های رای تجربه می کردند نه تنها با آگاهی و بلوغ فکری و سیاسی به مشارکت خود معنا بخشیدند، بلکه با شور و شعفی وصف ناپذیر انتخابات استان قم را رونق دادند.

حضور در انتخابات و همراهی و همدلی این جوانان با اهداف نظام و آرمانهای انقلاب امروز غلط بودن تفکر و باور بسیاری از کشورها و رسانه های غربی را که به گسسته شدن نسل های قبلی با نسل جدید تاکید داشتند، ثابت کرد و نشان داد که جوانان از راه و اندیشه های امام و شهدا عدول نمی کنند.

رای اولی ها و نسل جدید انقلاب و امام آمدند، رای دادند و تاکید کردند که هرگز صحنه ها و عرصه هایی که بر سرنوشت خود و کشور خود ارتباطی تنگاتنگ و گسست ناپذیر دارد، کوتاه نخواهند آمد و با حضور حداکثری به اهمیت و ارزش مشارکت خود مشروعیت خواهند بخشید.

رای اولی ها نشان دادند که بیش از نسل های قبلی انقلاب از بلوغ فکری و سیاسی برخوردار بوده و با آگاهی از موقعیت خطیر کشور در عرصه های جهانی و به عنوان سرمایه های ارزشمند، اصیل و بی پایان انقلاب به پشتیبانی از نظام و کشور خود در تمام صحنه های سرنوشت ساز حضور فعال و پویایی خواهند داشت.

اراده، هیجان، اشتیاق و شور و نشاط رای اولی ها امروز تمام شعب اخذ رای در قم را مملو از غرور و شادی کرده بود و این حضور ثابت کرد که اگر نسل جدید در عرصه حاضر نبود، چیزی از انتخابات کم بود و جایگزین نداشت.

استقبال رای اولی‌های واجد شرایط در این استان به گونه ای بی سابقه وبی نظیر است که تمام خبرنگاران رسانه های گروهی و رادیو تلویزیونی به حضور صد در صدی آنها در این مشارکت سیاسی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار