زن بی خانمان چادرنشین با همت پلیس، صاحب سرپناه شد

دراقدامی خداپسندانه و با پیگیری فرمانده انتظامی استان ، مشارکت اداره کمیته امداد شهرستان فردیس و شهرداری مشکین دشت، زنی تنها و بی خانمان صاحب سرپناه شد.

کد مطلب: ۴۶۷۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، این زن بی پناه که چادر نشین و از اهالی مشکین دشت شهرستان فردیس بود با مساعدت و پیگیری های فرمانده انتظامی استان البرز، صاحب یک باب منزل شخصی شد.
سردار کامرانی صالح در بازدید 2 ماه قبل از شهرستان فردیس و حوزه مشکین دشت این شهرستان به صورت اتفاقی متوجه وضعیت نابسامان زنی که تنها با یک چادر و با حداقل امکانات در هوای سرد زندگی می کرد، شد.
وی بعد از شنیدن شرح حال زندگی این زن بی پناه که چندی پیش همسر خود را در سانحه تصادف از دست داده بود و بدون هیچ حامی و پشتیبانی شب های سرد زمستان را به سختی سپری می کرد، بطور جد پیگیر سرپناهی برای او شد.
با پیگیری های فرمانده انتظامی استان البرز، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، رئیس کلانتری مشکین دشت و مشارکت شهرداری مشکین دشت و اداره کمیته امداد شهرستان فردیس، ظرف کمتر از 2 ماه، زمینی خریداری، ساخته و تحویل وی شد.
گفتنی است با پیگیری های انجام شده و به همت اداره بیمه شهرستان فردیس، دفترچه خدمات درمانی رایگان برای این فرد صادر و تحویل وی شد.#


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار