برترین گلزنان لیگ برتر فوتسال گیلان معرفی شدند

با پایان یافتن رقابتهای فوتسال لیگ برتر قهرمانی گیلان ، برترین گلزنان این دوره از مسابقات نیز معرفی شدند .

کد مطلب: ۴۶۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،در پایان این رقابتها ، علیرضا میرزایی از تیم فوتسال مارلیک گنجه رودبار با به ثمر رساندن 22 گل عنوان برترین گلزن این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد .
همچنین بهروز کریمی از تیم فوتسال هیات لوشان با به ثمر رساندن 19 گل و سجاد پاک نعمت از تیم فوتسال دخانیات رشت با به ثمر رساندن 16 گل به ترتیب در مکانهای دوم و سوم برترین گلزنان لیگ برتر فوتسال گیلان قرار گرفتند .
در رقابتهای فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای استان گیلان ، 10 تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداخنند .
در پایان این رقابتها ، تیم فوتسال هیات لوشان با کسب 38 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گیلان را به خود اختصاص داد ، تیم فوتسال چای رفاه آستانه اشرفیه با کسب 37 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، تیمهای هیات فوتبال فومن و رودبار نیز با کسب 36 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند .
همچنین تیمهای فوتسال هیات لنگرود و هیات فوتبال بندرانزلی با قرار گرفتن در انتهای جدول رده بندی ، از رقابتهای لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاههای استان گیلان سقوط کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار