برگزاری چهارمین کنفرانس آموزش ریاضی مازندران مهر 95

معاون متوسطه آموزش وپرورش از برگزاری چهارمین کنفرانس آموزش ریاضی مازندران مهر 95 در ساری خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، اسفندیار نظری با بیان اینکه این کنفرانس با هدف کیفیت بخشی به روش های آموزش ریاضی برگزار می شود تصریح کرد: معلمان ریاضی در دوره های ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم در این کنفرانس شرکت می کنند.

نظری با تاکید براینکه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز توانمندی های خود را در دانش ریاضیات در این کنفرانس به معرض نمایش می گذارند وی خاطرنشان کرد:محورهای کنفرانس تحلیل محتوای کتب جدیدالتالیف ریاضی دوره های ابتدایی و متوسطه اول است.

وی بیان کرد: از دیدگاه مولفه های برنامه درسی،ارتباط با سایر علوم،ارتباط طولی و عرضی محتوا،ایجاد مهارت های زندگی، طراحی بازی در آموزش ریاضی، درس پژوهی در آموزش ریاضی،روش های صحیح مطالعه در آموزش ریاضی و ارزشیابی ریاضی با تاکید بر ارزشیابی نوین،چهارمین دوره کنفرانس ریاضی برگزار می شود.

معاون متوسطه آموزش وپرورش مازندران همچنین خلاقیت و زیباسازی تدریس ریاضی و اجرای آموزش ریاضی مبتنی برآی تی را از بخش های اصلی در برپایی کنفراس ریاضی اعلام کرد.

گفتنی است حمایت کنندگان این کنفرانس علاوه براداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، انجمن علمی آموزش معلمان ریاضی استان، دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران وخانه ریاضیات شهرستان بابل می باشند.

شایان ذکر است برای اطلاع از چگونگی تدوین و تنظیم آن به سایت انجمن معلمان ریاضی استان به آدرس www.mmts.ir مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار