مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی خبرگان درصداو سیمای کهگیلویه و بوبراحمد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای خبرگان رهبری از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد. یوسف افشارنیا اظهار داشت: ویژه برنامه انتخاب در رابطه با انتخاب

کد مطلب: ۴۶۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای خبرگان رهبری از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

یوسف افشارنیا اظهار داشت: ویژه برنامه انتخاب در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در 40 برنامه 45 دقیقه‌ای پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار برنامه اول بر اساس تقویم انتخابات (تبیینی، تشریحی، تهیجی) به تبیین مساله انتخاب می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از عوامل برنامه اعم از تهیه‌کننده، نویسنده، مجری و گزارشگر به هیچ کدام از نامزدهای انتخابات وابستگی ندارند.

افشارنیا بیان کرد: در هر مرحله در برنامه بر اساس تقویم انتخابات حداقل دو کارشناس مسلط در زمینه شامل سیاسی، انتخاباتی و استان در برنامه حضور می‌یابند و موضوع برنامه را برای بینندگان شبکه استانی دنا تبیین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در انتخاب موضوع برنامه نیز بر اساس دستورالعمل‌های انتخاباتی موضوع و یا محور برنامه انتخاب می‌شود عنوان کرد: در این برنامه یک بخش گزارشی دیده شده است که گزارشگر برنامه با حضور در بین مردم استان بر اساس موضوعات برنامه گزارش‌هایی تولید می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در بحث نویسندگی برنامه دقت خاصی صورت گرفته است نویسنده برنامه از اساتید دانشگاه است.

وی ابراز کرد: در دکور برنامه از نماد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سایر المان‌های برنامه استفاده می‌شود.

افشارنیا اظهار داشت: کارشناسان برنامه نیز از روحانیون و اساتید دانشگاه هستند که در مرحله بعدی انتخابات به فراخور موضوع برنامه باید افراد ذی‌ربط در موضوع انتخابات در استان بهره‌گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار