مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

14 پروژه عمرانی و آموزشی در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سی و هشتمین جلسه شورای معاونین اداره کل از بهره برداری از 14 پروژه عمرانی و آموزشی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سلیمان محبی گفت: 5 مورد از این پروژه ها در مرکز استان و مابقی در سطح استان افتتاح می شود.

محبی افزود: همچنین در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین و سومین آزمایشگاه نانو فناوری در نواحی دو و سه شهر کرمانشاه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی از بهره برداری از اولین آزمایشگاه نانو فناوری در دهه فجر سال گذشته خبر داد که متعلق به آموزش و پرورش ناحیه یک شهر کرمانشاه بوده است.
محبی از افتتاح نماز خانه بزرگ اداره کل آموزش و پرورش در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این نماز خانه که در نوع خود کم نظیر می باشد توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان افتتاح خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص فرآیند تعلیم و تربیت گفت: این پروسه انسانی و فرهنگی وظیفه حاد فرهنگیان می باشد، بنابراین بایسته است در هر موردی که به جریان تعلیم و تربیت مربوط می شود همه احساس مسوولیت کنیم.
وی با مهم دانستن تعامل با خانواده ها بیان کرد: برای کارهایی که انجام می دهیم باید پاسخ مستدل و منطقی برای خانواده ها داشته باشیم، چرا که خانواده ها هم طرف دوم پروسه تعلیم و تربیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار