در استان سیستان و بلوچستان :

معاینه ودرمان رایگان دانش آموزان که دارای ناهنجاریهای مادرزادی میباشند

دکترعبدالجلیل کلانتر هرمزی به همراه 16متخصص دیگر ازتاریخ 17 لغایت 23بهمن ماه 94 دانش آموزانی را که درسطح استان دارای ناهنجاریهای مادرزادی صورت شامل لب شکری و شکاف کام دهان میباشند بصورت رایگان مورد عمل جراحی قرار می دهند.

کد مطلب: ۴۵۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ازسیستان و بلوچستان، و به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان پس از پیگیریهای متعدد از مهرماه 1394 شرایطی محقق شد تا دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی به همراهی یک تیم 17 نفره در استان سیستان و بلوچستان حضور پیداکرده و نسبت به معاینه ودرمان رایگان دانش آموزانی که دارای مشکل فوق میباشند اقدام کنند.

گفتنی است این پزشکان نیک اندیش به سرپرستی دکتر کلانتر تاکنون در 13 سفر به نقاط مختلف کشور بیش از 10هزارویزیت ، 600 جراحی در محل و بیش از هزارارجاع به تهران و شهرهای دیگر برای انجام امور جراحی داشته اند .

این گروه دراستان سیستان و بلوچستان به همراهی اداره کل آموزش و پرورش ، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، شورای شهر وشهرداری زاهدان ، مؤسسه خیریه مهر گیتی ، ومؤسسه هم افزایی مردم نهاد ازتاریخ 17 بهمن ماه 1394 وارد زاهدان شده و تا 23 بهمن ماه 94 باحضور دراستان به دانش آموزان نیازمند خدمات جراحی و ویزیت رایگان راارائه می دهند .

بدینوسیله از تمامی خانواده های محترم تقاضا مبشود تا در صورت دارابودن دانش آموزو یا افرادی که دچار مشکل فوق میباشند تا تاریخ17 بهمن ماه در شهرستانها و مناطق به کارشناسی بهداشت اداره آموزش و پرورش مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار