مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان:

انجمن آثار و مفاخر استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان به توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری با ایجاد تشکلهای صنفی در این عرصه اشاره کرد و گفت: انجمن آثار و مفاخر استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۴۵۳۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، " ناصر مقدم" در مراسم افتتاحیه خانه هنرمندان استان زنجان اظهار داشت: اتحادیه قرآنی از تشکلهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان شکل گرفته است که این اتحادیه فعالیتهای خود را تا چند روز آینده آغاز می‌کند و برای توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری انجمن آثار و مفاخر استان زنجان ایجاد می‌شود .

وی بیان کرد: خانه هنرمندان استان زنجان با بیش از 450 عضو از بزرگترین انجمن‌های فعال فرهنگی هنری در استان زنجان است که با تأسیس رسمی آن، فعالیتهای این خانه در محل فرهنگسرای کوثر آغار می‌شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه هنرمندان امیدی برای توسعه فعالیتهای هنرمندان است، گفت: با آغاز رسمی فعالیتهای این خانه، شرایط و زیرساختهای لازم برای ارتقای فعالیتهای هنرمندان استان زنجان فراهم می‌شود .

وی با بیان اینکه در اوخر سال 93 اساسنامه خانه هنرمندان استان زنجان نوشته شد، خاطرنشان کرد: هنرمندان فعال در خانه هنرمندان استان زنجان نباید در انجام فعالیتهای خود در عرصه فعالیتهای انجمن‌های ادبی وارد شوند .

مقدم با اشاره به اینکه خانه هنرمندان یکی از دستاوردهای ارزشمند نگاه فرهنگی هنری مدیریت ارشد استان زنجان است، گفت: امیدواریم از ظرفیتهای این خانه در عرصه توسعه و پیشرفت استان به کار گرفته شود .

وی بیان کرد: همزمان با آغاز رسمی فعالیت خانه هنرمندان، مدیریت فرهنگسرای کوثر زنجان نیز به اعضای این خانه سپرده می‌شود تا فرصتی مناسب برای هنرمندان فراهم شود تا بتوانند با فروش آثار هنری خود برای رونق اقتصای فعالیتهای هنری گام بردارند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های ملی در استان زنجان عنوان کرد: جشنواره شکوه شکیبایی، جشنواره فیلم سه دقیقه‌ای ارزش از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود که جشنواره شعر و قصه و جشنواره موسیقی آوای امید در دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار