بیست و چهارمین اﺟﻼﺱ سراسری نماز در ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه برگزار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ

ﭘﻨﺠﻤﻴﻦ نشست تخصصی ﻛﻤﻴﺘﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ اﺟﻼﺱ سراسری ﻧﻤﺎﺯ با حضور مسئولین و اعضاء در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل گردید.

کد مطلب: ۴۴۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگاز پانا قزوین ،سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور در این نشست گفت: بیست و چهارمین اﺟﻼﺱ سراسری نماز در تاریخ ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه برگزار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

وی افزود: بیست و چهارمین اﺟﻼﺱ سراسری ﻧﻤﺎﺯ به مدت یک روز برگزار و ﺑﺎ قرائت ﭘﻴﺎﻡ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﻱ آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور خاطر نشان کرد: این اجلاس فرصتی مغتنمی برای توسعه و ترویج نماز، معرفی دستاوردهای حوزه نماز، و تقدیر از فعالین حوزه نماز می باشد.

ایشان تصریح کرد: در حاشیه اجلاس نماز نمایشگاهی از دستاوردها و عملکرد دستگاه های استان و کشور در حوزه نماز برپا خواهد شد و این امکان فراهم می گردد تا دستگاه های مختلف از تجارب یکدیگر بهره مند شوند.

سرگزی تصریح کرد: باید ﺳﻌﻲ ﻛﻨﻴﻢ ﺗﺎﺯﻣﻴﻨﻪ اﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺑﻪ اقصی ﻧﻘﺎﻁ ﺩﻭﺭ اﺳﺘﺎﻥ ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮﺩﺩ تا افرادی که اﻣﻜﺎن حضور ﺩﺭ اﺟﻼﺱ ﺭا ندارند بتوانند از اخبار و اطلاعات اجلاس با خبر شوند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: اﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻧﻤﺎﺯ به همه افراد و اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ ﻧﻆﺮاﺕ و ﺩﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎﻱﻫﻤﮕﺎﻥ و کارکنان دستگاه ها و خانواده ها ﺩﺭ ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ اﺟﻼﺱ، اﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻫﺪﻑ ﮔﺬاﺭﻱ ﺩﺭﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ مطلوب اﺟﻼﺱ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻧﻤﺎﺯ می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار